miércoles, 13 de julio de 2011

Aprenent a correr




Cansat de moltes molesties que em surten al correr,i veient a les fotos dels ultims triatlons on la meva tecnica de correr es nula.He decidit arriscar-me i provar noves sensacions.
Amb la nova joguina crec que es mes facil veure els errors de trepitjada,i a mes,tb tens molt mes contacte amb el terra.

Amb 1 setmana d´us de moment les sensacions son bones.De moment es un proces lent.Es corre diferent.Amb una tecnica mes depurada,amb la zancada mes curta,amb els genolls flexionats.Es curios com de seguida notes que l´esquena i el coll es posen mes rectes.La sensació de lleugeresa es una pasada.Notes que aixeques els peus molt mes facil,que no costa gens correr.
Al principi corria massa de punta,i avui he descobert que trepitjant amb tot el peu,poc a poc vas amortiguant be,i no es carreguen els bessons.Treballa una musculatura que normalment no fas servir,i es nota bastant.Tambe es molt important augmentar la cadencia,i de seguida notes que l´impacte es minimitza moltissim,amb lo que no pateixes gens de dolor de genolls ,etc...
Una altra cosa que m´encanta es la flexibilitat que m´estan agafant els turmells,i la força que vaig agafant al peu.Ara soc jo qui amortigua les pedres,arrels,etc....en comptes de ser la bamba....costa adaptar-se,pero el massatge que reps al passar per una zona de pedres o de bosc val la pena.
Cada dia les sensacions son diferents i encara crec que puc millorar moltissim la meva pessima tecnica.....fins a arribar al nivell de facilitat k tenen els corredors bons.....una altra cosa es la velocitat,pero aixo ja vindra mes endavant!!!

2 comentarios:

  1. És ben bé que venim del mono eh. I tot torna. Els dits dels peus els tenim per no res, i són molt importants! Ja ets la cinquena persona que m'envolta que correr amb aquests "guants", m'agrada que et vagi bé xiquet!
    Endavant les atxes! Una abraçada i records.

    ResponderEliminar