lunes, 9 de enero de 2012

1ª SETMANA PREPARACIÓ MARATO BCN´12

Aqui van els numeros de la primera setmana de preparació per la Marato de Barcelona 2012.

5h de run totalitzant 60kms

1h 30min de bici totalitzant 25kms

68kms de fixied bike

Aquest any si que estic molt més centrat en el correr a peu,i deixant de banda totalment la bici.Aquest primer mes seran 5 dies de correr a la setmana,cosa que no he fet mai,i es una incògnita veure com respon el meu cos.
Les sensacions aquesta setmana han estat bones en general,encara que em falta molt ritme corrent,sobretot quan tinc que apretar corrents.Suposo que amb el pas de les setmanes el cos anira fent el canvi a adaptarse a aixo de correr tant.
Un dia a la setmana el dedicare a sortir amb bici amb el grup dels Polvorilles on s´esta fent un grup de gent genial,i on passar-ho bé es lo principal,encara que amb algun k altre hachazo que et foten tambe anira bé de cara agafar el fondo que fara falta per la marato.

2 comentarios:

  1. fot-li fort Aleix!!!
    però mica en mica.. que 5 dies de córrer pels musculmans com tu que venen de la bici poden provocar lesions amb molta facilitat!!
    sobretot respecta la norma del 10% d'increments, fes peses o abdominals i flexions i ESTIRAAAA!!! (ja sé que ho saps .. però a mi em va bé que m'ho recordin!!)

    ResponderEliminar
  2. Intentarem fer-ho lo millor possible Pep!

    ResponderEliminar